Kjære alle perinatalere: Gled dere til Perinataldagene 2021 i Oslo!!

Vi satser på at «the good old days are back» til høsten slik at vi kan treffes som før og prate, lære, le, danse, diskutere og hygge oss sammen! Vi i styret har invitert forelesere fra inn og utland som skal gi oss nyttig og spennende faglig påfyll under perinataldagene som skal avholdes i Oslo 11. og 12. november, så her er det bare å glede seg.

Dessverre fikk vi ikke avholdt ordinære perinataldager i 2020 pga. Covid-19 restriksjoner. Derfor var det ekstra hyggelig at så mange (165 deltakere) fulgte vårt faglige Webinar i november i fjor som omhandlet fødselsinduksjon (Prof. Gerhard Visser) og optimal avnavling (Prof. Ola Andersson), etterfulgt av generalforsamling.

I år satser vi altså på at vi kan treffes til forelesninger og hyggelig sosialt samvær i Oslo i november.

Program:
Du som kommer på perinataldagene vil få høre siste nytt om blant annet flerlingsvangerskap, nyfødtresuscitering, fødselsinduksjon, terapeutisk hypotermi, kommunikasjon i perinatologien, føtal og postnatal vekst og global helse. Også i år skal vi ha en engasjerende pro-contra sesjon og god plass til frie foredrag.

I tillegg kan du glede deg til festmiddagen med gode venner hvor vi skal ha utdeling av NPF-stipendet på 25 000 kroner. Husk derfor på at du og dine kolleger kan sende inn søknad om NPF-stipend.

Det er også lurt om du allerede nå begynner å planlegge ditt bidrag under frie foredrag.

Hotell:
Konferansehotellet vil være det splitter nye og komfortable Thon Hotell på Storo.

Sett av dagene 11. og 12. november 2021 i Oslo. Nå trenger vi virkelig å møtes!

Hold deg oppdatert på vår nye nettside https://npforening.no/ og på vår Facebook-side

Beste hilsen fra styret i NPF v/Beate Horsberg Eriksen, leder

Ps: En liten bønn: kan du sjekke om du har betalt ditt medlemskap i NPF